ایده پرسود سال ۱۴۰۰

اینترنت یک منبع غنی و بی پایان است شما اگر اصول کسب درآمد اینترنتی را یاد بگیرید شما با راه اندازی کسب و کارتان در اینترنت مثل آب خوردن می توانید به درآمدهای بسیار زیادی در ماه و حتی در روز برسید. فقط به این نکته بسیار مهم توجه کنید که باید کسب و کارتان را راه اندازی کنید.

شما در هر زمینه ایی می توانید از اینترنت درآمدزایی کنید. ولی یکی از بزرگترین مشکلات بسیاری از افراد هنگام کسب درآمد از اینترنت این است که دقیقا نمیدانند چه ایده ایی را برای درآمدزایی و کسب درآمد انتخاب کنند. این را بدانید که شما در هر زمینه ایی که مهارت و تخصص دارید می توانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید. اگر فروشگاه فیزیکی دارید و محصولات فیزیکی مثل کیف و کفش میفروشید می توانید محصولاتتان را در اینترنت به تمام افراد دنیا بفروشید و این یکی از معجزات کسب درآمد از اینترنت است.

در هر کسب و کاری که بخواهید وارد شوید باید مهارت و تخصص آن را بدانید. برای کسب درآمد از طریق اینترنت هم به همین صورت. اگر هدفتان کسب درآمد اینترنتی است باید اصول بازاریابی اینترنتی را بدانید. شاید بپرسید که  

بازاریابی اینترنتی مهمترین رکن در کسب و کار های اینترنتی محسوب میشود و منظور از بازاریابی اینترنتی یعنی افزایش بازدید سایت و تبدیل سایت است، به زبان ساده باید کاری کنید که مخاطبان و کاربران زیادی شما را پیدا کنند و آن ها را به شمتری دائم خود تبدیل کنید که به این فرایند بازاریابی اینترنتی گفته میشود.

 

۱-کسب درآمد از طریق فروش محصولات دیجیتالی و دانلودی

بهترین روش کسب درآمد اینترنتی که از طریق آن به درآمدهای بسیار زیادی در ماه می رسید فروش محصولات دیجیتالی و دانلودی است. وب سایت های زیادی هستند که با استفاده از فروش محصولات دیجیتالی و دانلود به درآمدهای زیادی در اینترنت رسیدند. دیگر هیچکس محصولات و دوره های آموزشی خودش را بر روی دی وی دی و یا سی دی به مشتریانش عرضه نمی کند

 می توانید با تولید محصولات آموزشی و دانلودی در زمان و هزینه‌های اضافی صرفه جویی کنید. در این مدل کسب درآمد اینترنتی مشتریان و مخاطبانتان می توانند با پرداخت هزینه همان لحظه محصولتان را دانلود کنند و به محصولاتتان دسترسی داشته باشند.

تولید و فروش آموزش در زمینه های مختلف بسیار مرسوم شده است و وب سایت های بزرگ هستند که از این روش برای کسب درآمد از اینترنت استفاده می کنند. شما خیلی راحت می توانید با تولید محصولات آموزشی و دانلودی به درآمدهای بسیار زیادی در ماه برسید. البته فروش محصولات دیجیتالی به همین جا ختم نمی شود! منظور از محصولات دیجیتالی و دانلودی می تواند هر چیزی باشد. مثلاً میتواند قالب و یا افزونه های وردپرس و حتی کتاب و مقالات باشد. حتما نباید محصولات تخصصی و آموزشی باشد. در کل به هر محصولی که به صورت دیجیتالی فروخته می شود و قابل دانلود باشد را محصولات دیجیتالی و دانلودی می گویند.به نظر من بهترین روش کسب درآمد اینترنتی برای افرادی که هیچ محصول و خدماتی ندارند این مدل کسب درآمد از اینترنت است.

 

در این مدل کسب درآمد از اینترنت شما تخصص و مهارتتان را به دوره ها و فایلهای آموزشی تبدیل می کنید و به مخاطبان و کاربرانی که به اطلاعات شما نیاز دارند می‌فروشید.مطمئن باشید افراد زیادی هستند که قصد دارند در جایگاهی که الان هستید باشند. و شما با تولید محصولات آموزشی می توانید نیاز این مخاطبان و کاربران را حل کنید. اگر محصول خوبی تولید کنید مطمئن باشید افراد زیادی هستند که از محصول شما استقبال خواهند کرد.البته برای راه اندازی این مدل کسب درآمد اینترنتی باید یک وب سایت راه اندازی کنید. وب سایت تان را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل کنید. همانطور که در بالا گفتم برای طراحی و ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی به هیچ سرمایه اضافی نیاز ندارید و خودتان می توانید بدون کد نویسی و برنامه نویسی یک وب سایت کاملا حرفه ای با تمام امکانات راه اندازی کنید. داشتن سایت در این مدل کسب درآمد اینترنتی الزامی است، چون تمام درآمدزایی تان از طریق سایت آن صورت می گیرد.

 

۲-کسب درآمد از طریق فروش محصولات فیزیکی

یکی دیگر از مدل های کسب درآمد اینترنتی فروش محصولات فیزیکی است.در این مدل شما می توانید محصولات خود و دیگران را به صورت اینترنتی و آنلاین بفروشید. خیلی از دوستان به فکر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا هستند. اما آیا برای شروع لازم است حتماً اینقدر هزینه کنید؟ همان طور که گفتیم شما می توانید بدون هیچ سرمایه و هزینه اضافی یک فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات راه اندازی کنید.در این مدل کسب درآمد از اینترنت اصلاً نیازی نیست که انبار برای محصولات داشته باشید.

خیلی راحت می توانید محصولات دیگران را در سایتتان بفروشید و زمانی که سفارشی را گرفتید، از آنها محصول را دریافت کنید و به دست مشتری برسانید. دقیقا مثل وب سایت دیجی کالا و آمازون که از این مدل کسب درآمد اینترنتی استفاده میکنند.بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران و حتی جهان با استفاده از این مدل کسب درآمد اینترنتی توانستم به درآمدهای بسیار زیادی در ماه برسند. در ایران فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و در جهان فروشگاه اینترنتی آمازون که با فروش محصولات دیگران کسب درآمد می کنند در این مدل کسب درآمد اینترنتی شما به ازای هر فروش مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد. در این مدل کسب و کار اینترنتی شما یک وب سایت فروشگاهی خودتان راه اندازی می کنید و محصولات دیگران را در آن می فروشید. و به ازای هر فروش که داشته باشید مبلغ را دریافت خواهید کرد.

 البته در این مدل کسب درآمد آنلاین اصلاً قرار نیست محصولات دیگران را بفروشید. شما می توانید محصولات خودتان را هم از طریق اینترنت بفروشید. به عنوان مثال ممکن است شما یک لباس فروشی داشته باشید. می توانید با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی محصولات فیزیکی تان را در اینترنت بفروشید. یا اگر در کار فروش لوازم جانبی موبایل هستید می توانید یک فروشگاه اینترنتی فروش لوازم جانبی موبایل راه اندازی کنید و محصولات آن را به صورت آنلاین و اینترنتی بفروشید. هر محصول فیزیکی که داشته باشید در اینترنت قابل فروش است و مطمئن باشید مخاطبان زیادی هستند که به محصولات شما نیاز دارند و حاضر هستند بابت محصولاتتان به شما پول بدهند.

 

 

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0
فروشگاه طرح سل
پیام از طریق واتس اپ