طرح توجیهی استارت اپ startup

طرح توجیهی استارت آپ Startup Company استارت آپ / استارتاپ / استارتاپ / شرکت نوپا

تعریف استارت آپ 

استارت آپ / استارت اپ / استارتاپ / شرکت نوپا (به انگلیسی startup، کوتاه شده عبارت startup company به معنی شرکت نوپا ) .

استارت آپ یک کسب‌وکار جدید است 

کاسب و ‌کاری که شاید با استفاده از تکنولوژی‌های نوین خود تعریف نموده  باشد ، اما پتانسیل رشد بالایی دارد. استارت آپ به دنبال ارزش آفرینی ، ایجاد فضای کسب‌وکار پایدار و مبتنی بر برنامه بازاریابی چابک و منعطفی است که می‌تواند جدید هم نباشد.

نوشتن بیزینس پلن برای شرکت استارتاپ

  • طرح توجیهی استارت آپ به شما کمک می کند نقاط ضعف موجود در ایده کسب و کار خود را کشف کنید.
  • فرصت های شغلی را که ممکن است در نظر نگرفته اید شناسایی کنید و نحوه استفاده از آنها را برنامه ریزی کنید
  • برای تقویت ایده خود ، بازار و رقابت را تحلیل کنید
  • نوشتن طرح توجیهی استارت آپ به شما فرصتی می دهید تا برای مقابله با چالش های احتمالی ، استراتژیهایی را در نظر بگیرید
  • شرکای بالقوه ، مشتریان و کارمندان اصلی را متقاعد کنید که در مورد ایده خود جدی هستید و آنها را ترغیب می کنید که با شما همکاری کنند
  • نوشتن بیزینس پلن استارت آپ شما را وادار می کند که سود کسب و کار خود محاسبه نمایید و میزان نقطه سر به سر را تعیین نمایید، بنابراین می توانید با سرمایه اولیه مناسب شروع نمایید.
  • بازار هدف خود و نحوه دستیابی به آنها را تعیین کنید

انواع استارت آپ

۵ نوع استارت آپ وجود دارد :

۱- شرکت‌های بزرگ استارت آپی

تغییرات در سلیقه‌ی مشتری ، ظهور تکنولوژی‌های نوین ، قانون‌گذاری، رقبای جدید ، همه سبب شده است تا شرکت‌های بزرگ دست به تغییرات در سازمان و راهکارهای فروش خود بزنند.

بنابراین مجبور تغییر نگرش و چاک سازی سازمانی هستند.

۲- استارت آپ مقیاس‌پذیر

نوع از استارت آپ ها از ابتدا به دنبال بزرگ شدن در سطح یک کشور یا قاره یا جهان هستند.

ابعاد خود را بزرگ می‌بینند. زیرا سود و بازدهی آنان در وسیع شدن است. مثل فیس بوک

۳- استارت آپ تغییر سبک زندگی

استارت آپی که با زندگی روزمره مردم تلفیق شده و سعی می‌نماید بخشی از نیازهای روزمره زندگی آنان شود.

۴- کسب‌وکار کوچک استارت آپی

از نوع شرکت‌ها خانوادگی است و بیشتر برای تامین مخارج خانواده انجام می‌دهند.

۵- استارت آپ جذب‌کننده مالی

استارت آپی که برای ایده‌های دیگران به دنبال جذب منابع مالی است

 

دلایل درخواست طرح توجیهی برای یک شرکت نوپا

استارت آپ برای شروع کار خود برای هدف‌های متفاوتی نیاز به طرح توجیهی ( بیزینس پلن ، طرح کسب‌وکار Business Plan دارد ) که می‌تواند شامل موارد زیر باشد :

  • طرح توجیهی برای گرفتن وام

  • طرح توجیهی برای جذب سرمایه از طریق ورود شریک تجاری

  • طرح توجیهی برای جذب سرمایه از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذار

  • طرح توجیهی برای شناخت بازار و نیازهای پیش روی شرکت

 

تهیه طرح توجیهی استارت آپ طرح توجیهی استارت آپ ( طرح توجیهی استارتاپ . بیزینس پان استارت آپ )  امروز بسیاری از کارآفرین‌ها نیاز دارند تعریف استارت آپ  استارت آپ / استارت اپ / استارتاپ / شرکت نوپا (به انگلیسی startup، کوتاه شده عبارت startup company به معنی شرکت نوپا ) . استارت آپ یک کسب‌وکار جدید است  کاسب و ‌کاری که شاید با استفاده از تکنولوژی‌های نوین خود تعریف نموده  باشد ، اما پتانسیل رشد بالایی دارد. استارت آپ به دنبال ارزش آفرینی ، ایجاد فضای کسب‌وکار پایدار و مبتنی بر برنامه بازاریابی چابک و منعطفی است که می‌تواند جدید هم نباشد. نوشتن بیزینس پلن برای شرکت استارتاپ طرح توجیهی استارت آپ به شما کمک می کند نقاط ضعف موجود در ایده کسب و کار خود را کشف کنید. فرصت های شغلی را که ممکن است در نظر نگرفته اید شناسایی کنید و نحوه استفاده از آنها را برنامه ریزی کنید برای تقویت ایده خود ، بازار و رقابت را تحلیل کنید نوشتن طرح توجیهی استارت آپ به شما فرصتی می دهید تا برای مقابله با چالش های احتمالی ، استراتژیهایی را در نظر بگیرید شرکای بالقوه ، مشتریان و کارمندان اصلی را متقاعد کنید که در مورد ایده خود جدی هستید و آنها را ترغیب می کنید که با شما همکاری کنند نوشتن بیزینس پلن استارت آپ شما را وادار می کند که سود کسب و کار خود محاسبه نمایید و میزان نقطه سر به سر را تعیین نمایید، بنابراین می توانید با سرمایه اولیه مناسب شروع نمایید. بازار هدف خود و نحوه دستیابی به آنها را تعیین کنید انواع استارت آپ ۵ نوع استارت آپ وجود دارد : ۱- شرکت‌های بزرگ استارت آپی تغییرات در سلیقه‌ی مشتری ، ظهور تکنولوژی‌های نوین ، قانون‌گذاری، رقبای جدید ، همه سبب شده است تا شرکت‌های بزرگ دست به تغییرات در سازمان و راهکارهای فروش خود بزنند. بنابراین مجبور تغییر نگرش و چاک سازی سازمانی هستند. ۲- استارت آپ مقیاس‌پذیر نوع از استارت آپ ها از ابتدا به دنبال بزرگ شدن در سطح یک کشور یا قاره یا جهان هستند. ابعاد خود را بزرگ می‌بینند. زیرا سود و بازدهی آنان در وسیع شدن است. مثل فیس بوک ۳- استارت آپ تغییر سبک زندگی استارت آپی که با زندگی روزمره مردم تلفیق شده و سعی می‌نماید بخشی از نیازهای روزمره زندگی آنان شود. ۴- کسب‌وکار کوچک استارت آپی از نوع شرکت‌ها خانوادگی است و بیشتر برای تامین مخارج خانواده انجام می‌دهند. ۵- استارت آپ جذب‌کننده مالی استارت آپی که برای ایده‌های دیگران به دنبال جذب منابع مالی است   دلایل درخواست طرح توجیهی برای یک شرکت نوپا استارت آپ برای شروع کار خود برای هدف‌های متفاوتی نیاز به طرح توجیهی ( بیزینس پلن ، طرح کسب‌وکار Business Plan دارد ) که می‌تواند شامل موارد زیر باشد : طرح توجیهی برای گرفتن وام طرح توجیهی برای جذب سرمایه از طریق ورود شریک تجاری طرح توجیهی برای جذب سرمایه از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذار طرح توجیهی برای شناخت بازار و نیازهای پیش روی شرکت  

امتیاز کاربران: ۴٫۴ ( ۱ رای)
۰ bigtheme
اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0
فروشگاه طرح سل
پیام از طریق واتس اپ